ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ نیمی از زائران ایرانی به عربستان رسیدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) آن مرد با باران آمد حرم امام رضا(ع) بعد از انقلاب اسلامی چه تغییراتی کرد؟ سلام علیکم بما صبرتم چند پیشنهاد برای آنکه در طول روز به یاد امام‌رضا(ع) باشیم سردار غیاثی: شهید رئیسی به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رسید تولیت آستان قدس رضوی: حضور هیئت‌های خارجی در یادبود شهدای دولت، جایگاه رفیع نظام را نشان داد از سرتیپ‌دوم سیدطاهر مصطفوی، خلبان پرواز رئیس جمهور شهید چه می‌دانیم؟ دعای تبدیل مصیبت به جایگزین بهتر جایگاه مردم‌داری در باورهای اسلامی
سرخط خبرها

پذیرایی ویژه از زائران غدیر در حرم رضوی | توزیع ۷۵ هزار پرس غذای متبرک

  • کد خبر: ۱۷۲۷۸۳
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
پذیرایی ویژه از زائران غدیر در حرم رضوی | توزیع ۷۵ هزار پرس غذای متبرک
به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر با توزیع غذا و اقلام متبرک از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به طور ویژه پذیرایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی بیشتر به عید غدیرخم باقی نمانده است و معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی با مشارکت موکب‌های خدمت‌رسان و خیران و ناذران این آستان مقدس در تلاش است تا به بهترین شکل از دلدادگان حریم قدسی حضرت رضا (ع) در ایام دهه ولایت و امامت به ویژه روز عید میزبانی کند.

پذیرایی با ۷۵ هزار پرس غذای گرم

در این راستا، پذیرایی از زائران با توزیع ۷۵ هزار پرس غذای گرم در دو وعده ناهار و شام در روز‌های پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم تیرماه در صحن امام حسن مجتبی (ع) و رواق حضرت زهرا (س) و همچنین باب الکاظم (ع) و باب الهادی (ع) در دستور کار قرار گرفته است.
طبخ این غذا‌ها در مهمانسرای حضرت رضا (ع) در حرم مطهر و همچنین موکب‌های خدمت‌رسان در جوار بارگاه ملکوتی رضوی انجام می‌شود.

توزیع ۵۰۰ هزار بستنی

همچنین به مناسبت فرارسیدن عید غدیر، در مجموع ۵۰۰ هزار بستنی از سیزدهم تا شانزدهم تیرماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر در چایخانه‌های حضرت رضا (ع) در صحن‌های کوثر، غدیر، امام حسن مجتبی (ع) و باغ رضوان توزیع خواهد شد.

این چایخانه‌ها از آغاز برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت بارگاه نورانی امام هشتم (ع) نیز با توزیع چای، شربت و... پذیرای محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) هستند.

تهیه ۳۰ هزار بسته عیدانه

همچنین تهیه ۳۰ هزار بسته عیدانه که دربردارنده اقلام کیک، آبمیوه و شکلات است، در دستور کار معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. این بسته‌های متبرک عیدانه همزمان با روز عید غدیر در صفوف نماز جمعه حرم مطهر بین زائران و مجاوران توزیع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->